Taistoni pöpöä vastaan
22.11.2013
Food matters.
24.11.2013
Show all

Aseeni pöpön nujerrukseen

Huh, perjantaina oloni oli jo huomattavasti parempi. Torstaina oli vielä tosi nuutunut olo..

Nukuin hyyyyvät yöunet ja nautin aamupalani kaikessa rauhassa. Sovin itseni kanssa, että salille ei ole pakko mennä jos olo ei ole hyvä. Oloni on kuitenkin mukavan energinen ja ei ole enää yhtään niin kipulainen olo. Kuuntelin jo autossa matkalla salille motivoivaa ja inspiroivaa musiikkia ja salitreenikin sujui aivan loistavasti. Jäin vielä treenin jälkeen taas opastamaan serkkulikkaa sen omassa treenissä. Loppuillan otinkin taas lunkisti, ettei käy taas hassusti. Palauttava lenkki vielä illalla, mutta muuten otin rauhassa.
Hitto vie mulla on kyllä nykyään hyvä vastuskyky, jos oon nyt tänkin pöpön päihittäny.. tai sit just jinksasin jotain ja pahasti ku sanoin noin ja oon kohta kipee 😀


ja ikisuosikkini, tää saa sellasen apinanraivomotivaation päälle, ettei mitään rajaa:

Unen ja levon lisäksi salaiset aseeni väsymystä ja pöpöjä vastaan ovat:
 ruusunjuuri, piristää ehdottomasti!
 venhäoras (käyttö pitää aloittaa erittäin maltillisesti, tai maha ei tykkää hyvää!!)
 Pinaatti ja ruisleipä. Nyt b-vitskua ja rautaa kehiin ja lujaa. B-vitamiini on vesiliukoinen vitamiini, joten yliannostuksen vaaraa ei ole. Beroccaa, porkkanoita, tonnikalaa, vehnäleseitä, pähkinöitä yms vaan siis ääntä kohti
 sitruuna(mehu), vaikka veteen sekoitettuna
 vitamiinit, c- ja d-vitskuja tupla-annokset suositellusta
macaa, piristää
Ja varsinkin naisihmisille suosittelen myös vetäseen ihan rautakuurin ja varsinkin jos harrastat paljon liikuntaa ja olet väsynyt. Ite vedän rautakuurin vähintään kerran vuoteen. Markkinoiden paras tuote on:

Salus Floradix Kräuterblut-Saft rautavalmiste

Löytyy ihan perus cittareista, apteekista, luontaistuotekaupoista.. Juotava versio imeytyy erittäin hyvin ja jo parin viikon kuuri saa rauta-arvot kohoamaan hyvin, kuitenkin olemalla vatsaystävällinen tuote. Monet muut rautavalmisteet pistävät vatsan helposti sekaisin.
Myös kevyt palauttava liikunta ulkoilmassa piristää 🙂
Pieni määrä tummaa suklaata/raakasuklaata on myös sallittu 😉

Vielä posettelua:

 Reidet alkaa pikkuhiljaa muotoutuun kivasti. Itse tykkään, että saa olla kyllä ihan kunnolla muotoa reisissä!

Pylly on vielä ihan tekovaiheessa, mutta kyllä sekin siitä pikkuhiljaa 🙂 mukava toi turvotuspömppis, eiks oo!!
Pidän näköjään kädessäni näkymätöntä sateenvarjoo :’D
   
ruokia:

ruisleipää, pinaattia, keitetty kanamuna

Nyt lähtee ylimääräiset nesteet liikeenteeseen ja tää pirun turvotus hilivittuun! Parsakaalia ja selleriä siis!

kalkkunajauhelihaa, pastakastiketta, tummaa makaronia

kasvikset on loistava tapa huijata olo täysinäiseksi ja myös lautanen näyttää täydemmältä

Heitin kasvisten sekaan tommosen kiehuun

 Hyvä esimerkki siitä, kuinka salaatti/kasvikset antavat sen tunteet, että saat syödä tosi paljon! Kuvassa on 150g salaattia, purkki tonnikalaa ja hieman aurinkokuivattu tomaatti -tuorejuustoa. Salaatissa on noin 25 kaloria per 100g 🙂

Lauantain salit suju ihan superhyvällä boogiella ja sunnuntaina on vapaa, joten saa rauhassa kiskoa viikon viimeiset liikkumiset ja salit 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *