Hacki tutuksi, osa 2.
5.6.2015
Syömisen suunnittelu – avain painonhallintaan?
9.6.2015
Show all

Hacki tutuksi, osa 3

Tässä viimeisessä osassa esittelen vielä yhden erittäin kivan ja tehokkaan hacki-liikkeen. Tällä saat pyöreyttä pyrstöön! Kunnon pakaraliike siis. 🙂

Wide reverse hack squat

IMG_4732Koutsi varmistamassa, että kaikki menee oikein 😀

IMG_4730

Ei, aina ei mee kerrasta perille. 😀

IMG_4733

IMG_4734

IMG_4735Eipä tuo nyt kovin kaunista katsottavaa ole, mutta väliäkös tuolla. 😀

Ja kuten huomaatte, jalkani ovat maassa, eivätkä alustalla. Syy siihen on se, että näin liike tuntuu nimenomaan siellä pakaroissa, eikä etureisissä. Jos jalat eivät ole tarpeeksi alhaalla, liike muistuttaa aikalailla ihan perus kyykkyä, jolloin kaikki työ tehdää siis etureiskoilla.

Sitten hackeilemaan! 😛

 

2 Comments

  1. Hikikinkku sanoo:

    Haaaa! Täytyypä kokeilla tätä! Aina oon tehny jalat jalustalla ja joskus se tuntuu huonolla tavalla myös selässä, eikä vain jaloissa 😀 Ehkä tässä versiossa sais keskivartalonsaki pidettyä kunnolla kasassa!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *