Get Up! Liikunta, ravitsemus & hyvinvointi
27.8.2014
Salietiketti
3.9.2014
Show all

Jose got them tacos!!

hahahahh, hirveetä kuraa ja en edelleenkään tiedä, että miten tää pääty mun soittimelle.. Ja nyt en voi enää syödä tacoja, ilman että taa alkaa soimaan mun päässä. 😀

Taco night!

IMG_20140126_163820

IMG_20140126_163848

IMG_20140126_164240

IMG_20140126_164410

jos käytät avokadoa, valuta palojen päälle sitruunamehua. Näin palat eivät tummu. Ja muista, että avokado on aika energiarikasta, joten syö sitä kohtuudella. 🙂

IMG_20140126_164854

IMG_20140126_164939

IMG_20140126_165126

IMG_20140126_165716

IMG_20140126_165741

Eli ne vähän kevyemmät tacot 🙂

Käytä max 10% jauhelihaa ja paista liha ilman rasvaa. Tacomausteseoksen voit sekoittaa mukaan.

älä käytä juustoa tai juustoraastetta

käytä kevytkermaviiliä/ luonnonjugurttia dippeihin, salsa on myös hyvä vaihtoehto

käytä runsaasti kasviksia

Suosi tacoja (noi taco tubsit on ihan ehdoton oma lemppari!) tai täysjyvä lättykäisiä. Normilätyissä on n. 180 kaloria per lätty. Tollasesta tubsista kaloreita tulee yhdestä semmoset 60 kaloria.

vältä raskaita juustodippejä tai esim. creme fraichea

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *