Treenimusiikkia
16.7.2014
Reissu Helsinkiin
20.7.2014
Show all

Kolme illallista

Etkö keksi mitä tekisi ruuaksi? Tässä on kolme helppoa ja terveellistä vaihtoehtoa! 🙂

 VAROITUS! Kuvista voi tulla nälkä 😉

Lohta & uusia perunoita

Keitä perunat ja laita lohi uuniin kypsymään 175 asteeseen n. 30-40 minuutiksi

Loistavan kastikkeen saat kermaviilistä, sitruunapippurista ja tillistä.

IMG_20140708_184338 IMG_20140708_184425

IMG_20140708_184756

IMG_20140708_191916

Kanaa & riisinuudelia kookosmaidossa

Kanaa n.400- 600g

riisinuudelia n.200g

kookosmaitoa prk

punaista currytahnaa 2-3tl

porkkanaa, sipulia ja kaalia reilusti

Paista kanat, lisää lopuksi sipuli ja porkkana. Pyöräytä kaali pannulla. Kun riisi on valmis, valuta vesi pois ja halutessasi leikkaa nuudeleita lyhyemmäksi. Kaada kaikki ainekset keskenään sekaisin ja lisää joukkoon kookosmaito ja currytahna.

IMG_20140715_201058 IMG_20140715_201112 IMG_20140715_201544 IMG_20140715_201736 IMG_20140715_201947 IMG_20140715_203145 IMG_20140715_203254

Kiinalaista

basmatiriisiä

possun/naudansuikaleita

sipulia & paprikaa

öljyä

sweet & sour kastiketta

Keitä riisi. Suikaloi paprika ja sipuli ja ruskista pannulla kookosöljyssä. Lisää liha, kun kasvikset ovat vielä rapsakoita. Ruskista liha ja lisää sitten haluamasi määrä kastiketta. nam nam.
IMG_20140718_155241 IMG_20140718_155853 IMG_20140718_160204 IMG_20140718_160357 IMG_20140718_160617 IMG_20140718_160819 IMG_20140718_160946 IMG_20140718_161719 IMG_20140718_162533

IMG_20140718_162755

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *