Kulkeeko treeni?
21.1.2014
Granaattiomenan salaisuudet
28.1.2014
Show all

Leaderin tilaus & kulunut viikko

 
 Hiilarit ja prtoskut 1:1
 
IMG_20140119_183432
 
Yllä ns. tärkeimmät, mitä käytän treenin ympärillä ja aikana
 
 dieettipalkkari / ennen aamulenkkiä otettavaksi
 
 
IMG_20140119_183520  
 
 
 
Otin tälläiset kokeiluun ja tein heti pari hyvää reseptiä tuosta riisiproteiinista ja teen niistä pian oman postauksen! 🙂
 
 
 
 
Nää mun lisäravinnevarastot ei kohta mahdu enää meidän kämppään, saati sitten keittiöön 😀
 
 

Alkuviikosta tein aasialaisvaikutteista ruokaa.. ja oli muuten mahdottoman hyvää!

 
 

 nopeaa ja helppoa 🙂

Paistoin kanansuikaleet ja paprikat, lisäsin n. 200ml kookosmaitoa, 3 teelusikallista punaista currytahnaa, 1tl inkivääritahnaa ja soijaa. Loppuvaiheessa lisäsin kirsikkatomaatit. 
 
 
 
 
Kookosmaito on todella tuhtia tavaraa joten suosittelesin käyttämään noin puoli tölkkiä. Riippuu tietysti kuinka monelle kastiketta tarvitsee tehdä. Purkissa on 400ml ja 100ml on 188 kaloria. Kookosmaito ei myöskään ole kovin paksua ja itse hieman suurensin kastiketta. 
 
 

 Leikkasin valmiit riisinuudelit pienemmiksi paloiksi. Ei siis pakollinen toimenpide, mutta itse tykkään tehdä näin, niin ruuan saa helpommin jaoteltua eri kippoihin. 🙂

 
 
  
 

 

Joku joskus kysy täällä, että syökö mun avomies samaa kuin minä.. noh, alla kuva hänen saman päivän ruoasta:

Eli ei ihan 😀

Kuntokuvia

IMG_20140121_115429

IMG_20140121_115141

IMG_20140121_120407

IMG_20140121_120116

 Vähän nykyistä kuntoo, ihka ensimmäistä massakautta siis nyt kuukausi takana. Ensin otettiin niin paljon ylimääräistä pois kun vaan saatiin (ja mä jaksoin) ja nyt aletaan kasvattaan sitä lihasmassaa ihan aikuisten oikeesti. Ensi dieetillä musta saadaankin sitten taas vähän näppärämpi paketti! 😀

Dieetillä paino saatiin sinne 64-65 ja nyt se on n. 67… mättöpäivän jälkeen jotain  ihan muuta 😀

 Pituutta tästä tulevasta vesipuhvelista löytyy noin 170cm. 🙂

Tolta (kuvat alla) näytin vielä dieetin hoikimpina hetkinä. Voi vitjat mä jo niin odotan ens dieettiä vaikka onkin ihan perseestä syödä niin vähän! 😀 Kirjottelen pian postauksen liittyen enemmänkin näihin massakauden fiilareihin 🙂

hiilaritankkaus+14001

Vähän kuiva kaveri 😀

033 

  Mutta niinkuin sitä sanotaan: abs are made in the kitchen and glutes are made in the gym.

Jo nyt en mahdu yksiin farkkuihin, mitkä ostin tossa rimpulavaiheessa ja on enemmän sellasia “WHY GOD WHYYYY IM SOOOO FAAAAAT!!!” -päiviä, mutta sillon koutsi tai avomies näpäyttää mua luunapilla otsaan ja palaan taas normaalitilaan ja muistan, et mitä varten tää massakausi pidetään.

Mutta oli se dieetti tai massa, niin aina tulee niitä päiviä, kun sieltä peilistä ei tuijota kun tasan vaan joku kauhee rumiluspirkko. Sillon vaan täytyy välttää peiliin katselua niin paljon, kun vaan pystyy. 😀

Insanity workout! 

Hommasin itselleni tuon Insanity treenausvideopaketin ja ajattelin taas ottaa itseäni kunnolla niskasta kiinni aerobisten suhteen! Oon tosi huonosti varautunu näihin kylmiin ilmoihin ja en omaa kunnon toppavaatekerrastoo, niin oli pakko keksiä joku kotijumppa juttu. :O
 
Insanityn esittelyvideo tuosta 
 
Olen nyt muutaman kerran kokeillut kepillä jäätä ja tutustunut tähän treenivideoon. Vaikuttaa hyvältä mutta rankalta!  
 
Aloitan parilla kerralla viikossa ja nyt muutaman viikon vain ensin noin 20min kerrallaan.. ihan ettei tule liikaa treeniä viikkoon. Kuntosali ja siellä repiminen on kuitenkin se tän bodymunkin ykkösjuttu ja sieltä ne tulokset käytään hakemassa.
 
Mutta jos et vielä ole salikorttia hankkinut, niin tuossa on kyllä erinomainen kotitreenausjuttu! Lupaavat, että pääset kuntoon 60 päivässä. Noo, jos teet kaikki oikein ja treenaat niinkuin pitääkin, niin miksei! Mutta sitten tuota pitää kyllä oikeasti treenata 😀
 
Toinen ihan mielenkiintoinen samanlainen kuntoilupaketti on se TapOutin paketti. Itse joskus kävin pari kuukautta brasilian ju-jutsu ja vapaaottelutunneilla ja pirun rankkaahan se oli jo se lämmittely sitä lattiallahalaamista varten! Itse painiminenhan siinä se kaikista rankin osuus oli, mutta uskon, että tuossa tapoutin treenivideossa on ihan ideaakin. 🙂
 
 
Hommasin joogamatonkin, niin pystyy helpommin punnertamaan jne.
 
Koirakin alkoi heti joogaamaan 🙂
 
IMG_20140123_083013
 
 
Kaveri joogaa ihan kympillä! 😀 Suonette muuten anteeksi tuon järkyttävän leopardisisustuselementin… se on siinä vain suojaamassa sohvaa tuolta meidän pedolta ja ei olla saatu aikaseks mennä ostaan vähän maltillisempaa versioo 😀
 
IMG_20140121_210639 
Ostettiin Yelalle myös kunnon talvitakki 🙂
 
 
 

Tässä vielä pari mun mielestä ihan älyttömän kuumaa kroppaa:

Siitä vähän motivaatioo, huh huh! 

Screenshot_2014-01-24-21-31-21-1

Screenshot_2014-01-24-16-01-45-1

damn, damn, damn…

 

 

6 Comments

  1. smiley sanoo:

    Moikka! Mietin sellasta, että sillon kun laihdutit niin käytitkö mitään palautusjuomia tai muita lisäravinteita? Vai kannattaako ne ottaa mukaan vasta sitten kun on saanu pudotettua sitä painoo ja haluaa lisätä lihasta/kiinteytyä/jne? Onko sulla jotain suosituksia, että ensinäkin mitä lisäravinteita kannattaa käyttää, jos siitä on hyötyä painonpudotuksen kannalta, ja millä merkillä on sun omat lempparit? 🙂

    • Pauliina sanoo:

      Moikka! Jos treenaat kuntosalilla, niin ehdottomasti vaan heti mukaan palkkari! 🙂 Spinningin tms jälkeen ei tarvitse ottaa, mutta ehdottomasti siis salin jälkeen. Kaikki palkkarit käy! 🙂 Dieetin loppuvaiheilla suosittelisin isolaattia. Alussa ei oikein muuta tarvita 😀

  2. NK sanoo:

    Voi että toi Yela on kyllä sulonen 😀 ihana takki pienellä!

  3. Piia sanoo:

    Hei,

    Käytätkö kreatiinia vain nyt kun et ole dietillä vai myös dietillä? Lisäätkö sen palkkariin? Niin ja otatko yhden annoksen päivässä tai kuurimaisesti jossain vaiheessa ja sitten vähemmän? Lisäravinteet ovat aina olleet täysi mysteeri, sillä tunnen ainoastaan miehiä jotka käyttävät niitä ja ei varmaan ihan samat aineet toimi naisilla vai toimiikohan? Käytän itse intraa salijuomana ja palkkaria, intran sijasta kahvia, mutta muut lisäravinteet tuntuvat rahan tuhlaukselta kun en saa selvää mikä vaikuttaa mihinkin 😀

    • Pauliina sanoo:

      Moikka! Kyllä käytän aina kreatiinia. Sitä minulla on tällä hetkellä latarissa, mitä käytän ja laitan myös 5g palkkariin (jos siä ei siis palkkarivalmisteessa jo valmiiksi ole). Ihan samat lisäravinteet käyvät niin naisille kuin miehille jos puhutaan näistä perus lisärinteista. Hyvältä vaikuttavat nuo sinun käyttämäsi lisäravinteet ja turhaa sitä alkaakaan hifistelemään, jos itsestä siltä tuntuu. Lisäravinteet ovat kuitenkin aineita, mitkä kuormittavat aikalailla maksaa, ja parempi vaan, mitä vähemmän niit periaatteessa kokee tarvitsevansa. 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *