Irtiotto arjesta
19.10.2015
Kesäkurpitsalasagne & uusi gluteeniton tuotesarja
21.10.2015
Show all

Morsiusdieetti!

Nyt on siis tehty askeleita kohti sitä, että oon kesällä 2017 ihan hemmetin kuuma morsian! Yksi mun kaasoista myi sielunsa (:D) ja halusi mukaan tähän hommaan. Toimin nyt nyt siis yhden kaason koutsina ja yhdessä luvattiin olla mun häissä tikissä. Onkin oikeastaan tosi kivaa, että tässä hommassa on joku toinenkin mukana ja yhtä innoissaan. Tämä kyseinen kaaso toimii samalla siis harjoituskappaleena mun personal trainer uralle, perjantaina nimittäin opinnot alkavat. Jännää! Mutta ihanaa. En malta odottaa, että pääsen tunneille ja en malta odottaa ensi kesää, kun saan vihdoin sitten ne pt:n paperit kouraani. 🙂

IMG_6358

Treeniä on nyt neljä kertaa viikossa, plus kaksi hiittiä ja kaksi lenkkiä. Treenien tempo on nopeaa ja itse salitreenit tulisi vetää alle tuntiin. Nyt ei ole siis mitään järkeä yrittää saada tankoon mitään maksimeita. Supersarjaa, pitkää sarjaa ja hikeä pintaan. Eli muistakaa varsinkin naiset, että salitreenit suunnitellaan aina kunkin asiakkaan omien tarpeiden ja tavoitteiden mukaisesti. Salitreeniä ei missään nimessä saa pelätä ja ajatella, että treeni tekee sinusta ison jerkun. Ehei. Siihen tarvitaan massakautta, hemmetin kovaa treeniä ja sitä, että treeni on suunniteltu juurikin niin, että sillä saadaan pala kasvamaan. Ja te, jotka halautte kiinteytyä, niin miltä kuvittelette, että näyttää rasvaton keho, missä ei ole yhtään lihasta? Kun se on juurikin se lihas, mikä aiheuttaa sen kehon kiinteyden. On ihan hölmöä vain yrittää laihduttaa sitä kehon rasvakerrosta pois aerobisen ja salaatin avulla. Sillä lopputulos on vain ryhditön ja kaikkea muuta kuin kiinteä. Eli kiinteän kropan saavuttamiseksi niihin rautoihin on koskettava. Se treeni ja ruokavalio on se, sitten mikä vaikuttaa siihen, että mihin suuntaan mennään. Mutta siis jos haluat kiinteytyä, mene salille. 🙂

IMG_6633

IMG_6636 IMG_6639

Sain Massilta kokeiluun Grenaden burnereita. Valkoinen paketti on erityisesti naisille suunniteltu ja vihreä paketti on samalla burneri että laturi. Omasi saat täältä ja täältä. Kyllä nyt rasva palaa! 🙂

IMG_6550

IMG_6373

File 20.10.2015 12.37.02

Onko muita morsiusdieettiläisiä? 🙂

12 Comments

  1. teezy sanoo:

    Täällä!:D tosin homma ei varmaan muutu nykyisestä mitenkään;D. Salia omalla ohjelmalla 2-3krt/vk, kerran viikossa kaveriporukalla jalkapalloa ja sitten kiinnostuksen mukaan kävelyä ja hölkkää lisäksi:). Ehkä lähempänä samaa kesää vielä tiukemmin treeniä.

  2. Milla sanoo:

    Täällä! Meillä häät jo tosin ensi kesänä. Päätös häiden pitämisestä ensi heinäkuussa syntyi ihan viime aikoina, joten se dieetti ja treenaminen alkoi kunnolla vasta viime viikolla! Tavoitteenani on pudottaa painoa 5-8 kiloa ja kiinteytyä samalla totta kai. Tavoitteenani on 2 x salitreeni, 2-3 x vaihteleva ryhmäliikunta (spinni, pumppi, jooga, kuntonyrkkeily tms.) ja 2 x lenkki viikossa. Hyvällä rytmillä ainakin olen aloittanut! 🙂 Ruokailu meni myös samalla remppaan, annoskokoon puutuin ensimmäisenä, eli kaikki menee vaa’an kautta. Myös herkuttelu ja turha napostelu karsittu minimiin. Haluan näyttää täydelliseltä häissäni!

  3. Manna sanoo:

    Tääl on yks! Hirveesti himottais hääpukujen sovitus, mutta ei oo järkee ennen kun kunto miellyttää.

    Syötkö muuten protskupatukoita dieetillä? Jos niin mitä? Questbarit ei jostai syystä niin innosta. Ja niin millä muuten helpotat makeenhimoo dieetillä? Onko sulla edes himareita, mulla tekee välillä niin tiukkaa😁
    Muutenkin olis kiva lukee eri keinoja tehdä vaihtelua ruokaan dieetin puitteissa!😊

    Kiitos kivasta blogista:)

    • Sama homma! Vielä en mene sovittelemaan vaikka kuinka himottelisi. 😀

      Itse tykkään syödä questeja. Muita en oikein syö, koska kaikissa muissa patukoissa on gluteenia ja laktoosia. Tai on muutama missä ei ole mutta ne maistuvat aivan kamalalta.:D Sitten kun dieetti alkaa etenemään ja tuloksia tulemaan, niin siinä kohtaa motivaatio on yleensä niin katossa, että herkkuja ei tee mieli. Alku on siis aina vaikein. Mutta onneksi dieetillä on joskus tankkauspäiviä. 🙂

      Kiitos <3

  4. Tuuli sanoo:

    Toinenkin kaaso ilmoittautuu läskinpolttoleirille! 😉 Musta ei vaan sun asiakasta ennen häitä kannata tulla, oon sen verta kiukkunen ja vaikea dieetillä että menis pian kaaso vaihtoon…. ;D

    Tuut oleen kuumin morsian ikinä!

  5. Heli sanoo:

    Täälä olisi yksi kaaso jonka tarkoituksena olisi aloittaa elämäntaparemontti kun vaan syysflunssa helpottaa! Parhaan ystävän vierellä saan seisoa ensi kesänä ja tottakai se motivoi näyttämään hyvältä! Ylipainoa toki on noin 50kg, eli missään ihannepainossa ei vielä ensi kesänä olla, mutta hyvällä mallilla kuitenkin (toivottavasti) 🙂

  6. maria sanoo:

    Moikka, ajattelin että jos joku niin sinä osaat vastata kysymykseeni! Olen treenannut jo 2 vuotta ilman ohjelmaa kaksijakoisesti, jalat ja yläkroppa. Mulla on laajahko liikepankki ja fiiliksen mukaan valkkaan sieltä ja koostan niistä sopivan mittaisen ja tarpeeksi kovan treenin. Perättäisissä treeneissä teen aina eri liikkeet, olen ajatellut sen aktivoivan lihaksia paremmin. Eli esim pääliikkeenä kyykky ja seuraavalla kerralla hip thrust. Sitä seuraavalla saattaa olla vaikka jalkaprässi. Teen luonnollisesti aina raskaat liikkeet ensin ja sitten lopuksi eristävämpää ja katson että kaikkia osa-alueita tulee treenattua tasaisesti. Olen miettinyt, että kehittyisikö lihas paremmin jos noudattaa samaa ohjelmaa muutaman kuukauden aina kerrallaan? En ole tehnyt niin koska se kuullostaa tylsältä 😀

    • Moikka! Kyllähän aina tietynlainen johdonmukaisuus on hyvä tie kehitykseen. Tottakai siihen vaikuttaa myös moni muu asia, kuten lepo ja ravinto mm. Mutta suosittelen kokeilemaan, että tuleeko kehitystä paremmin, jos ottaa tietynlaisen johdonmukaisuuden treeneihin. 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *