Noin 9kk ja elämäni muuttuu..
22.9.2015
Syyslenssu, yäk!
30.9.2015
Show all

Videoblogissa unelmia ja häröilyä

Tänään puhetta unelmista. Videon äänenlaatu on kehno, mutta koittakaa kestää. 😀

https://youtu.be/BPyAZNP3pOU

 

Muistakaa Fitnesstukun tarjous, koodi Pauliina25. Voimassa enää tämän ja huomisen. 

(Klikkaa banneria päästäksesi tarjoukseen)

468x400_SNH_25_FTUK_sept15-1

5 Comments

  1. laurasofiaxx sanoo:

    Nää sun video on aaaaivan parhaita, kiitos päivän piristyksestä! :DDDD

  2. Urheilukärpänen sanoo:

    Hei! Tässä uusi lukijasi. Kiitos mahtavasta blogistasi!! kIva lukea oon kahlannut useat jutut läpi.
    Tosiaan tarvisin apua kysymyksiini.
    Eli urheilen noin 5 kertaa viikossa joskus 6. 3 salikertaa viikkoon tällä hetkellä kolmijakoisella ohjelmalla: olkapäät ojentajat/hauis yläselkä/jalka perse. Viikossa myös yksi kuntonyrkkeilytreeni sekä lisäksi pari hölkkä/reipasta kävelyä viikkoon.
    Ruokavalio noudattelee aamupuuro marjat, lounas ja päivällinen kala liha kana broileri linjaa kasviksilla joskus myös täysjyvä pastaa riisiä. Rahkaa välipaloina myös kananmunia menee. Välillä menee ruisleipää ja joskus herkkupäivää myös. Mutta perusperiaate ruokavaliosta hallussa mielestäni.
    lIhasmassa on kasvanut ja kuntokin hiukan ehkä. Mutta nyt pitäis tehdä jotain nimittäin vatsa ei oo koskaan mulla ollut litteä vaikka joskus painoin tosi vähän. Se ei oo ns löysää läskiä vaan pikemminki aika “tiivistä läskiä” Teen vatsalihaksia myös salikerroilla mut tietty vois lisätä. mUlla on myös umpisuoliarpi aika ruma ja ikään kuin tehnyt lommon tohon oikealle mutta siis myös vasen puoli sama juttu ei koskaan ollut littana.
    nYt haluaisin tehostaa rasvanpolttoa koska oon lukenut paljon aiheesta ja tottahan se on että jos rasvaa vatsan uloimmassa kerroksessa niin eihän lihas voi ees näkyä. Tavoitteena ei nyt varsinaisesti oo sit pack vaan lähinnä toi ihme uloke vaan häiritsee mua.
    Oon lukenut myös rasvanpolttajista ja olisinkin kysynyt sulta että mitä suosittelet siihen? Esim. Ennen treeniä ilmeisesti otettavaksi? Niin paljon markkinoilla noita ja haluaisin ammattilaisen vinkin kun itse en niistä mitään tiedä. jA että olisko sulla muuta neuvoa mun alavatsan uloke ongelmaan? kiitos tosi paljon jos sulla olis aikaa vastata. sulta uskallan kysyä kun blogisi kautta sain susta luotettavan ja tietävän kuvan. kiItos

    • Moikka! Kiitos, ihan superihana kuulla! 🙂

      Hmm.. Rasvanpolttoon hyviä kikkoja ovat HIIT-treenit, tabata ja palauttavat reippaat kävelylenkit. Esim. tuon kolmen salitreenin ohelle kolme jotakin näistä (esim kaksi hiittiä ja yksi lenkki). Plus tsekkaus ruokavalioon. Täsmääkö kulutus ja kalorit? Puhuit lihasten kasvamisesta, mutta on hyvin hankalaa kehittää samaan aikaan lihasta ja polttaa rasvaan. Tai vähintään hyvin hidasta.
      Itse suosittelisin edes vähäksi aikaa pientä kaloreiden mahdollista laskemista ja sitten taas pikkuhiljaa kaloreiden nostamista. Eli pieni dieetti ja sitten maltillinen kasvatuskausi. Dieettiin voi ottaa avuksi vaikkapa vihreä tee kapselit. 🙂

      Vatsan alueen rasva, varsinkin alavatsassa johtuu usein stressistä. Eli asiaa ei kannata liikaa stressata, koska silloin rasva pysyy entistä tiukemmin kiinni. Muistathan pitää myös kevyitä viikkoja? 🙂

      • Urheilukärpänen sanoo:

        Kiitos vastauksesta! 🙂
        Voisko HIIT:ä esim. suorittaa mäkijuoksulla? 30 sek mäkijuoksua, 1.5 min hyvin
        reipasta kävelyä?? Miten muuten voisi HIIT:iä?

        Kyllä mä olen laskenutkin kalorit, mutta siis ongelma vaan on ja pysyy (on ollut koko nuoruusajan kuin muistan) eli toi vatsa. Mulla on suht kapea lantio
        joten oon miettinyt, että johtuuko se siitä kun “vatsa ei pääse leviämään” tarpeeksi? 🙂 vai mistä ihmeestä. Vai pitäiskö vaan kaikki rasva laittaa ihan stoppiin, lukuunottamatta hyvää rasvaa?

        Mitä mieltä oot, hyötyisinkö kylmäpuristetusta neitsytkookosöljystä (esim. puuroon jne), soijalesitiinistä ja sitriinistä? Näistä olen lukenut ja ajatellut netistä tilata. Pitäiskö esim. soijalesitiiniä ottaa ennen ja vai jälkeen urheilusuorituksen? Entäs sitriini?

        Mulla on lisäksi proteiinijauhetta (jossa kylläkin ilm. myös hiilaria), nyt en muista merkkiä. Mutta onko tämä hyvä ottaa heti kun treeni loppuu?

        Kiitos sinulle 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *